PRAKTIKANT ..IGEN!
Hej på er! det var ett tag sedan..Jag hade nämligen min sista vecka i skolan med examensarbete som skulle bli färdig! 
Jag tar examen som producent i december och innan dess så står det i min läroplan att jag ska ha praktik i 10 veckor! 
Som några av er vet så var jag hos youtube paret Gustav och Johanna på min förra praktik i våras.. denna gång är jag hos Margaux! Vilket är fantastisk kul.. vi har jobbat en hel del under sommaren och denna vecka var det äntligen dags att få börja på heltid! Utöver min praktik här så kommer jag fortsätta jobba med mitt egna företag som fotograf med andra kunder. 
 
Jag ser så mycket fram emot denna höst och ni kommer få läsa om mycket spännande saker ! Här händer det roliga, annorlunda och ibland lite dramatiska saker VARJE dag ! Det är verkligen ett liv utöver det vanliga men det är denna branschen jag bara ÄLSKAR !
 
Amanda

Var kommer din kappa ifrån? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress